miercuri, 23 decembrie 2009

craciun fericit !

buna! dupa cum stiti craciunul se apropie si este multa bucurie peste tot in lume mai putin in china unde craciunul vine peste o saptamana sau doua dar ma bucur sa va spun ca de craciun intrand pe www.moscraciunexista.ro va puteti organiza o petrecere de craciun super tare eu o voi face daca pot dar nu cred ca pot asa ca va spuneam voua dar nu trebuie daca nu vreti deci sa mergem direct la o povestire uimitoare eu o fata de 8 ani il am pe MOS CRACIUN in lista de prieteni la mess cred ca si voi ati vrea sa il aveti pe cuvant ca il am a aparut din senin va vine sa credeti azi cand am deschis mesul el a aparut in lista de prieteni nu cai misto si super ma bucur ca o sa pot sa ii zic ce vreau de la el super mai este ca si voi puteti sa ii scrieti pe postaluimoscraciun@yahoo.com eu am facut asta deja dar cred ca cel care se da drept mos craciun e doar unchiul meu dar nu cred de adevaratelea asta crede mamae mama daca ar auzi asta ar intra la mine pe mess si ar vorbi cu el fiindca nu poate sa nu ii placa mos craciun cred ca trebuie sa hranesc pesti virtuali de pe blog apoi sa plec dar va urez o zi buna si sa salutati brazi vostri din partea mea dar fara sa va vada nimeni ar fi jenant
la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu